Valamikor, réges-rég volt egy sziget. Békés pálcikaemberkék éltek rajta, mindenük megvolt, semmi okuk nem volt a boldogtalanságra. De mégsem voltak boldogok. Miért? Mert unatkoztak. Ekkor két pálcikaemberke kitalálta, hogy mivel lehetne feldobni a hangulatot: "Lőjük szét egymás hátsóját!". Az egyik felkapott egy plazmafegyvert, a másik egy régi géppuskát, és elkezdték lőni egymást. Nemsokára a többiek ezt megtudták, gyorsan beálltak két csapatba, és eszeveszett öldöklésbe kezdtek. Azóta sok-sok idő eltelt. A régi, békés civilizációból semmi sem maradt. Senki nem tudja már, miért háborúznak, és már csak egy dolog élteti őket: Megnyerni a háborút!
A pálya egy 400 hektáros füves sziget. A háború már 300 éve megy. A szép, pompás szigetből már csak romok maradtak. A fő völgyben maradtak épületek, ezek alkotják a csaták helyszínét.
A spawn-helyek a bunkerek, az épületek körül, nem érdemes ott maradni, mert a hátad mögé teremnek és lezúznak. Vannak még hegyek, ezek oldalán kavics, ami csúszik, nem lehet felmenni rajta. Utoljára: ez egy sziget, víz veszi körül, meg víz van pár helyen. Pálcikaemberke vagy. Nem tudsz úszni. Nem érdemes megpróbálni.
A játékban található egy második sziget, a KlánBázis sziget is. Oda egy teleporttal tudsz eljutni, megtalálásához kérd a többiek segítségét! ;)
Ők a technikailag visszamaradottabbak, de a tűzerejük nagyobb. A régebbi korok fegyvereivel harcolnak, mint a gépfegyver, mesterlövész puska, rakétavető.
Az M4A1 a GUN legjellegzetesebb fegyvere, szinte már a szimbólumukká vált. Nagy tűzereje van és percenként több száz töltényt képes kilőni. Kezelése egyszerű. Nagy távolságra is lehet vele pontosan lőni, de az már nagyobb szakértelmet kíván. Csapatmunkában is remekül használható, az első frontvonalból lőve gyorsan sok sticket képesek lelőni.
Az M82A1 talán az egyik leghalálosabb fegyver. Töltési ideje viszonylag nagy, de cserébe nagyon pontosan lehet messziről is kilőni a stickeket. Kezelése valamivel nehezebb az M4A1-nél, de könnyen elsajátítható. Hátulról tudja támogatni a csapatot.
A LAW-ot nagyon későn fejlesztették ki a GUN-ok, nagyjából egy időben a NOOB-bal. A tölténye földbe csapódáskor robban. Eleinte azonnal lehetett velük lőni, de az újabb modelleket közvetlenül lövés előtt kell megtölteni biztonsági okokból. Kezelése nehéz, jó ballisztikai érzék szükséges hozzá.
Főképp közelharcban lehet hatásos, különösen nagy tűzgyorsaságának köszönhetően. A világ számos pontján rengeteg kiegészítő létezik hozzá, amelyek növelhetik hatékonyságát. Sajnos, hozzánk az alacsony költségvetés miatt egy egyszerű, válltámaszos típus jutott el, így a közkedvelt rövid távú nagyítási lehetőség sincs meg rajta, köszönhetően a távcső hiányának. Távolról is pontos lövések leadására képes, egyetlen hátránya, hogy hamar válik pontatlanná, rángat, így valódi hatékonyságát valóban csak szűk, közelharci területen mutatja meg.
Ez a kék csapat, a háttértörténet szerint ők alkotják a technikailag fejlett nép maradékát. Plazmafegyverrel és anti-gravitációs járművel mennek.
A Sziget történelmében az első fejlettebb fegyver. Plazmát lő, hihetetlenül pontosan. Remek fegyver minden távolságra. Használata hasonló az M4A1-hez.
A TECH-ek továbbfejlesztették az M4A1-et, és így lett belőle az MPG sorozó verziója, a QUADRO. Az egyetlen probléma vele, hogy töltődnie kell, valamint nagyon nehéz, így lövés közben nem lehet vele mozogni. Csapatban picit hátul maradva megvárják a töltődést, majd ha ez megvan, szinte meg is nyerték az ütközetet.
A LAW-hoz hasonlóan robban, de nem kell hozzá ballisztikai érzék, hiszen plazmát, egyenesen lő, viszont így a lövedéke nagyon lassú. Hátulról támogathatják a csapatot.
Ez a tipikus tömegpusztító rakétasorozó fegyver. A kis plazmarakéták szállnak össze-vissza és a környéken mindent atomjaikra bontanak.
W,A,S,D: Mozgás
W + Shift: Séta. Csak előre lehet futni, akkor, ha a fegyver a csípőn van
Egér bal gomb: Lövés vagy kiszállás a járműből
Egér jobb gomb (vagy Q): Fegyver vállra illetve csípőre vétele
T: Chat
CTRL + Q: Chat-ben írás közben színt vált. Előbb nyomd le a T betűt!
F: Járműbe szállás (csak bunkerben)
M: Felülnézet
Az alábbi kódokat a játékbeli chatbe tudod beírni:
/kill: Öngyilkosság (ha eltévedsz, vagy látni akarod a rongybaba-effektust)
/realm NÉV: Belépsz egy külön realmba, aminek a neve NÉV (a NEVET átírhatod bármi másra). Ha más is beírja a realm nevét, akkor ő is belép hozzád.
/norealm: Realm elhagyása, visszatérés a többiek közé.
/w JÁTÉKOSNEVE SZÖVEG: Üzenetet tudsz küldeni egy játékosnak, amit csak ő lát.
/r SZÖVEG: A fent említett üzenetre tudsz így gyorsan válaszolni
/c SZÖVEG: Az éppen online klántársaknak tudsz írni.
/nohud: Eltünteti a HUD-ot (szövegek, minimap, chat, stb.). Ugyanígy lehet visszakapcsolni.
/nofegyv: Eltünteti a fegyvert a kezedből. Ugyanígy lehet visszakapcsolni.
Az egész játékot 100%-ban én (Badics Alex) programoztam, a bunkert és a fegyvereket én modelleztem. Az egész alapja egy terrain engine, ami egy Perlin-zaj alapú véletlenszerű tájgenerátor. Főként ezért fér bele egy ekkora pálya 100 kB-ba. A modellek nagy részét Wings 3D-ben készítették a lelkes segítők. Az épületek árnyékolása előre kiszámolt (megint csak saját program) textúra. A felhők generáltak. A pálcikaemberkék gömbökből és hengerekből állnak, az animációjuk le van programozva (szinusz, koszinusz, stb.) A multiplayer rész P2P (egyenrangú) alapú, a szerver csak a hozzá kapcsolódó klienseknek küldi el a többi játékos címét, így mindenki kapcsolódik mindenkihez. A 25252-26252 port-tartományt használja, NAT-on keresztül is kétirányú. DirectX 9 SDK-t használ, ami delphihez a clootie.ru oldalról letölthető. MadX MP3-mat használ, ajánlom, hogy a programozók nézzenek utána.
Itt találsz minden információt ami a játék modolásához kell. Igyekszünk mindent leírni, de ha mégis van kérdésed, nézz be a Modok fórumrészbe. Érdemes az egészet egyben elolvasnod, de ha csak valahol elakadtál, nézd át Hibák részt.
Ha feltelepítetted a játékot egy mappába, akkor azon belül van minden fájl, és almappa (tehát semmi nincs a Program files-ban, meg egyéb helyeken).
Ahhoz, hogy nekikezdj a modolásnak, kell pár program, és tudnod is kell őket használni.
Mindegyik programra igaz, hogy ismerned kell a használatát, ez a leírás csak arról szól, hogy hogyan rakd be a játékba az alkotásaidat.
Ez a fájl tartalmazza a játék legtöbb beállítását, például az épületek helyzetét, a járművek, csapatok tulajdonságait. A kiterjesztés ellenére megnyitható egyszerűen a jegyzettömbbel, mert ez egy szöveges fájl. Elsőre furcsának tűnhet a tartalma, de ha ismered a JSON szintaxist, akkor könnyen megérthető. Ha nem értesz hozzá, akkor inkább használd a Sticktoolt, azzal sokkal egyszerűbben lehet átírni a fájl tartalmát (erről majd később).
modname: Ezt írja ki a főmenüben a játék
random_seed: Ha az alap 25-ös értéket átírod valami másra, új szigetet generálhatsz. Ne felejtsd el törölni utána a cmap.raw és cmap2.raw fájlokat (erről majd később).
color_grass, sand, rock, water: A tőled távol eső részeken nem textúrák jelennek meg, hanem egyszerű színek. Tehát ha mondjuk módosítod a fű textúráját, akkor a color_grass-t is írd át ennek megfelelően. Szintén törölni kell a cmap.raw és cmap2.raw fájlokat.
color_gun és color_tech: A pálcikaemberek színe.
A távolban látszódó köd színét és távolságát lehet beállítani, külön napos és esős időben.
A különböző fények színét tudod beállítani
spawn_height: Beállíthatod, hogy újraéledéskor milyen magasról "essenek le" a stickek. Ez akkor fontos, ha a bunkert kicseréled valami más formájúra.
spawn_radius: Ugyan az mint az előző, csak az átmérője.
Itt lehet a járművek különböző tulajdonságait megadni. Eléggé egyértelmű, hogy melyik beállítás mire van hatással, ha mégsem tudsz rájönni, változtasd meg és próbáld ki a játékban.
Jelenleg a Maya piramisban láthatsz ilyen teleportot, ami a KB szigetre visz. A teleportok csak egyirányúak, tehát ha oda-vissza működő teleportot akarsz csinálni, akkor két darabot kell leraknod. És a teleport kijárata ne a másik bejáratánál legyen, mert akkor soha nem jutsz ki belőle :)
Ezek speciális modellek, amik nem látszanak, csak a talajt tudják kilapítani maguk alatt. Meg kell adni a pozíciójukat (position), és az átmérőjüket (radius).
Gyakorlatilag ezek inkább kamerák, ezeknek a képe látszódik a főmenüben. Meg kell adni a pozíciójukat, és a dőlésszögüket (angleV és angleH).
A menüben kiválasztható fejfedők listája. Az itt felsoroltakat olvassa be a játék, de erről majd később.
A StickTool egy kis segédprogram a modolóknak, amit HelloTibi fejleszt. A segítségével sokkal egyszerűbben tudod a stuff.json fájlt, és sok más dolgot módosítani. Nem kötelező használni, de érdemes, megkönnyíti a dolgodat.
Egyszerűen töltsd le, és csomagold ki a játék mappájába. Miután elindítod, ez a felület fogad:
Balra látod a stuff.json tartalmát, faszerkezetbe rendezve. Ha rákattintasz egy sorra, jobbra találod az adott elem beállításait. Ha egy elemből több van, a csúszkával tudod kiválasztani, hogy éppen melyiknek a tulajdonságait szerkeszd. Középen a térkép van, amin látszanak az épületek, talajmódosítók, teleportok. Ha végeztél a módosítással, kattints a Fájl menüben a Mentésre, és már indíthatod is a játékot.
Egy új épület, teleport, talajmódosító, stb. hozzáadásához bal oldalt kattints az adott listára, és válaszd az Elem hozzáadása lehetőséget. Ugyan itt tudod az adott elemet törölni is.
Ha balra a listában kiválasztod a Térképet, be tudod állítani a seedet és a színeket, majd a generálásra kattintva láthatod felülnézetből a végeredményt.
Az Eszközök menüben találod az ablakát. Ha a játékban beírod a chatbe a /coords parancsot, és utána kilépsz, a StickTool ezeket a koordinátákat tudja kezelni. Egyszerre több koordinátát is tudsz menteni, ha a /coords parancs után valami nevet írsz be. A StickToolban ezeket a koordinátákat fel tudod használni az éppen kiválasztott épülethez, teleporthoz, kamerához, stb.
Ezt is az Eszközök menüben találod. A stuff.json-t tudod szerkeszteni vele, van benne szintaxis kiemelés, és a hibákra is figyelmeztet.
Megkeresi a módosított fájlokat, és csak azokat csomagolja be egy .zip fájlba. Ez akkor hasznos, ha csak kevés dolgot módosítasz a játékon, mert így kisebb lesz a mod mérete (viszont mindenkinek ki kell csomagolnia ezeket a fájlokat).
Mielőtt beraknád a modelled a játékba, pár dolgot le kell ellenőrizni:
Ha ezek megvannak, mentsd el a modelled 3ds formátumba. Programonként változik, hogy ezt hogy kell, nézz utána a neten (Wings 3D-ben a File - Export - 3ds menü alatt kell).
A modelleket ezután a játék saját formátumába (sm0) kell konvertálni. A konvertert innen töltsd le, és csomagold ki a játék mappájába. Válaszd ki a lightmap méretét, és nyisd meg vele a .3ds formátumú modelled.
Miután végzett a konverter, az elkészült fájlokat a program mellett találod (tegyük fel, hogy az eredeti fájl neve haz.3ds):
Miután beraktad ezeket a fájlokat a helyükre, nyisd meg a már említett stuff.json-t, és írd bele a modelled adatait (vagy írj át egy létezőt). Használhatod a StickToolt is, azzal egyszerűbb ezt elvégezni.
Ezután indítsd el a játékot. Az első betöltés kicsit tovább tart, mert ekkor generálja le a modell szilárdságát, amit haz.kd1 néven fogsz megtalálni a data mappában. Ha később újrakonvertálod a modellt, vagy változtatod a méretét a stuff.json-ban, akkor ezt a kd1 fájlt töröld ki, hogy újragenerálja a játék a fájlt.
A játékba berakásuk hasonlít az épületekhez, de van pár különbség:
A járművekhez hasonlóan ezek is .x formátumban vannak, és saját textúrája van minden egyes fegyvernek.
A játék hangjai több helyen találhatóak
Ha a data/snd mappában felül akarsz írni egy hangfájlt, akkor figyelj oda, hogy 16 bites, mono, wav formátumú legyen ez a fájl, mint az eredeti.
A játékban előforduló feliratokat a data mappában lévő lang.ini fájlban találod. Ez (jelenleg) két részre van osztva, az elején (a [default] sortól kezdődően) az angol szövegek, a [14] sortól pedig a magyar megfelelőjük. Ezeket a szövegeket tetszőlegesen lehet módosítani.
Az egész sziget kinézetét tudod módosítani. Lecserélheted a talaj textúráit (a data mappában találod), viszont ilyenkor a hozzá tartozó színeket is módosítsd. Tudsz új szigetet is generálni, vagy a meglévőt formálni a talajmódosítókkal.
Gyakran előfordul, hogy egy módosítás után a játék betöltés közben megáll, és kilép. Ilyenkor meg kell nézni a játék mappájában a log.txt fájlt, az naplózza a betöltésnek minden egyes szakaszát, és kiírja, ha valami hiba történt. Ezek a hibaüzenetek elég egyértelműek, de ha mégsem jössz rá a hiba okára - a fórumra bemásolva az utolsó pár sort - tudunk neked segíteni.
A StickTool egy segédprogram a játék móosításához. Segítségével könnyebben tudod a pályát, a járműveket, az épületeket módosítani, majd az elkészült mododat becsomagolni.
Minden fórumozó, aki a Stickman Warfare oldalra felhasználói nevével és jelszavával belép, automatikusan elfogadja a Fórum szabályzatát.
A csillaggal jelölt részek meghatározásának jogát fenntartjuk magunknak - A moderátorok
Offolás: az adott témától eltérő hozzászólások írása.
Flood: ugyanaz, vagy tartalmában nagyon hasonló hozzászólások folyamatos küldözgetése.
1. A fórum használata közben vedd figyelembe a netikett szabályait.
2. Ez nem chat. Személyes jellegű beszélgetéseitekhez használjátok az MSN-t.*
3. Ha valamelyik üzenet nem illik az adott témába, akkor
a)Keress másik témát neki.
b)Ha értelmetlen, ne küldd el, vagy na lepődj meg, ha töröljük. Írhatod az Offtopikba. *
c)Ha az A és a B pont sem érvényesül, nyiss új témát, azonban ezt felülbírálhatjuk.
(Sokat segíthet, ha a Keresés gombot használjátok.)
4. Az aláírásotokban ne szerepeljen túl nagy felületen kép, ne legyen harsány és másokra nézve sértő.*
Ne legyen benne mozgó, idegesítő felirat. A kép mérete max. egy internetes sebességteszt lehet...
5. Ha tied az utolsó hozzászólás egy topikba, akkor az adott topikba ne írja újra.
a) várd meg, amíg mások reagálnak a hozzászólásodra.
b) Ha egészen más témában van sürgős mondanivalód, akkor gondolkodj el, hogy nem illik-e egy másik topikba?* Ha nem, akkor írhatsz új hozzászólást.
c) Ellenkező esetben használd a Szerkesztés gombot.
6. Régi, nem használt fórumok felhozását mindenki mellőzze, ha csak nincs fontos, témábavágó mondanivalód.* (Az "ebből mi lett végülis?" és a „nekem is ez volt, de hál’istennek megszűnt” pont nem ilyen.)
7. Amennyiben valaki vét a szabályok ellen, példának okáért offol, akkor EGY EMBER szóljon rá, ne mindenki öt oldalon keresztül. A „ne offolj” is offnak számít.
8. Tiltott önkényuralmi jelképek, gyűlölködő, gyűlöletkeltő, közösségi izgatásra alkalmas témák vagy szélsőséges nézetek illetve illegális tartalmak mindennemű megjelenítése szigorúan TILOS.*
9. Minden alfórumba az ottani és ezen szabályzat alapján írj.
10. Kerülj mindenféle -társaidra nézve sértő- megnyilvánulást. Legyen az látható hozzászólás, privát üzenet, vagy kép, ennek a szabálynak figyelembe nem vétele rövid úton a fórumból való kitiltáshoz vezet. Amennyiben látod, hogy valaki vétett ez ellen, keresd fel levélben az egyik moderátort.
11. A fórumnak van egy minimális értelmi szintje, ami úgy van meghatározva, hogy ha valaki elég hülye, hogy másoknak szétkürtölje a jelszavát és így "feltörjék", az nem üti meg ezt a minimális szintet. Akinek ki lehet találni találgatással a jelszavát, ugyanez a kategória.
12. Születés, és névnapi jókívánságokat (rosszal együtt) levélben küldjétek el, erre lett feltalálva.
13. Folytatása következik.
Alfórumok rövid szabályzata
Hírek
1) Új témát csak Admin, vagy a fejlesztői csapat tagja hozhat létre.
2) Amennyiben egy topik nincs lezárva, szabadon hozzá lehet szólni a fentiek fényében.
2) Erősen moderált alfórum, így az oda nem illő* hozzászólások törlésének jogát fenntartjuk.
Általános
Itt található az egész fórumra vonatkozó szabályzat, mely folyamatosan bővül.
Külön említést igényel az 5letek FAQ, mely az 5letek topicra vonatkozik (főként).
Bugok
1) Csak a játékkal kapcsolatos vélt vagy valós hibáknak lehet új topikot nyitni, de csak akkor, ha nem találsz olyan témát, aminek leírása megegyezik a Te általad talált hibáéval.
2) Az erősen OFF hozzászólások itt is figyelmeztetés nélkül törölve lesznek.
Modellek
Illik elolvasni, mielőtt postolnátok bárhova is!
A "Korai próbálkozások", "Kérdezz-felelek", és "Modellezési segítség" témák saját szabályzattal rendelkeznek, ezt az adott téma első hozzászólásában olvashatjátok el!
Az Általános téma kötetlen beszélgetésre való. Nem off-topic, ne akármiről beszélgessetek, hanem a modellezésről általában!
Saját témát is nyithattok a modelleiteknek, egyfajta galériaként, ennek szabályait lentebb olvashatod el!
Kiemelt téma nyitása:
- ne nyissatok. Bízzátok rám, vagy küldjetek üzenetet, és ha indokoltnak érzem, nyitok megfelelő témát!
Galéria témák nyitása:
- egy téma egyetlen modellről szóljon (egymáshoz tartozó, de külön modellek kerülhetnek egy témába, egyéb esetben a moderátorok törlik a témákat)
- csak olyan modelleknek nyissatok témát, amit a későbbiekben a játékba szántok
- minden modellről legalább 4 (négy) darab képet mutassatok, egyéb esetben a témát törlöm
- írjátok le (ha egyértelmű, akkor is), hogy mi szerepel a képen, meséljétek el keletkezésének történetét
- ha egy modell nem üt meg egy alsó szintet, a témát törlöm (a szintet pedig önkényesen határozom meg)
- csak kész modelleknek nyissatok témát (tehát textúra is legyen rajta)
- ha nem kész modellnek nyittok témát, mindenképp szerepeljen a címében a [WIP] megjelölés (work in progress - a munka folyamatban), és frissítsétek rendszeresen (az egy héten belül nem frissített modellek témáit törlöm)
- a [WIP] megjelölésű témák első postját frissítsétek, ha dolgoztatok a modellen (szerkesztés gombbal tehetitek meg), és írjatok egy hozzászólást a post végére, hogy mások is észrevegyék
Hozzászólás szabályzat:
- más munkáját ne becsméreld, keményen megdolgozott vele, akkor is, ha nem éri el az általad elvárt minőséget
- technikai szempontból akkor szólj hozzá a modellhez, ha értesz is hozzá
- az egyszavas "jó", "tetszik", "ocsmány", "XD" és hasonló jellegű hozzászólásokat mellőzzük
- ne akard megmondani, mi kerüljön be a játékba, azt majd Admin eldönti
- ne akard megmondani, hova kerüljön a modell, azt majd Admin eldönti
- ne dicsérd más munkáját, csak mert "haverod" az illető, amennyiben a modell igenis rossz
Kellemes időtöltést és jó modellezést mindenkinek!
Grafika
1. Nyithatsz a saját alkotásaidnak egy témát, ha megütnek egy bizonyos minőségi szintet, és nem csak 1-2 képet akarsz berakni.
2. Ha találsz valami érdekességet, kérdésed van, vagy még nincs külön témád, akkor írj az Általános témába.
3. Vélemény írása: bárki írhat bárkinek az alkotásáról véleményt, de:
- szitkozódásnak helye nincs
- építő jellegű kritika legyen
- ha csak azt akarod leírni, hogy "jó lett, gratulálok", azt is próbáld egy kicsit hosszabban, részletesebben megfogalmazni
Modok
Mindenki rakhat fel a fórumra modot, de egy pár dolgot be kell tartania:
1. Az első mododat a Homokozó topicba rakd. És minden más egyszerűbb alkotást is.
2. Csak a komolyabb* modoknak lehet külön témát nyitni. Ha egy moderátor úgy ítéli meg, hogy nem komoly a mod, át fogja rakni a Homokozóba.
3. Írj egy kis leírást a modról, és minimum három képet is rakj be. Ne linket, képet.
4. Töltsd fel valahova a mododat, és a letöltési linket rakd be a hozzászólásba. Pár feltöltő oldal: Rapidshare,Megaupload, Mediafire.
Büntetési rendszer
Ha egy üzenetet törölnek a moderátorok, az általában büntetéssel is együtt jár. A különböző dolgokért különböző mennyiségű büntetőpont jár:
Offolás: 2 pont
Reklám: 5 pont
Sértegetés: 4 pont
Hszhunt (hozzászólások gyűjtése): 3 pont
Spam: 10 pont
10 pont után 3 nap kitiltás jár.
15 pont után 5 nap kitiltás jár.
20 pont után 7 nap kitiltás jár.
25 pont után örökös kitiltás jár.
Ha kapsz egy büntetést, utána a pontjaid megmaradnak, és onnan számlálódnak tovább (tehát egy három napos kitiltás után megmarad a 10 pontod, és ha összeszedsz még 5-öt, akkor már 5 napra leszel kitiltva).
A büntetésedről azonnal értesülhetsz, kapsz egy levelet a részletekkel.
CHAT szabályok a stickman.hu-n:
1. Nem veszekedsz, nem káromkodsz, nem reklámozod a klánod (vagy bármi mást).
2. Kerüld az egyszavas válaszokat és a sok szmájlit.
3. Ha csak egyvalakivel beszélsz, inkább küldj neki levelet.
Ha nincs szerver, várj türelmesen. Nem fog megjavulni, ha az üzenőfalon megkérdezed, mikor lesz jó.
Ha ezek ellen vétesz, büntetésre számíthatsz.
Itt láthatod a játékban megszerezhető medálokat. A profilodon megjelennek az általad megszerzett medálok.
Ölt 10-et a játékban.
MegszerezveÖlt 30-at a játékban.
MegszerezveÖlt 90-et a játékban.
MegszerezveÖlt 250-et a játékban.
MegszerezveÖlt 750-et a játékban.
MegszerezveÖlt 2.000-et a játékban.
MegszerezveÖlt 5.000-et a játékban.
MegszerezveÖlt 10.000-et a játékban.
MegszerezveÖlt 30.000-et a játékban.
MegszerezveElérte a Killing Spree-t (3 kill meghalás nélkül).
MegszerezveElérte a Rampage-t (6 kill).
MegszerezveElérte a Dominating-et (9 kill).
MegszerezveElérte a Unstoppable-t (12 kill).
MegszerezveElérte a Godlike-ot (15 kill).
MegszerezveElérte a WICKED SICK-et (30 kill).
MegszerezveA heti toplistán első volt vasárnap este.
MegszerezveA heti toplistán második volt vasárnap este.
MegszerezveA heti toplistán harmadik volt vasárnap este.
MegszerezveA heti toplistán negyedik volt vasárnap este.
MegszerezveA heti toplistán ötödik volt vasárnap este.
MegszerezveMegölt 3 embert egy moccanás nélkül.
MegszerezveMegölt 6 embert egy moccanás nélkül.
MegszerezveMegölt 9 embert egy moccanás nélkül.
MegszerezveMegölt 15 embert egy moccanás nélkül.
MegszerezveDani event nyertese.
MegszerezveDani event 2. hely.
MegszerezveLátta Outlandet.
MegszerezveLeugrott Outlandről
MegszerezveLátta az űrhajót.
MegszerezveVolt a sziget legmagasabb hegyén.
MegszerezveCsinált egy flipet hummerrel.
MegszerezveCsinált egy double flipet hummerrel.
MegszerezveCsinált egy triple flipet hummerrel.
MegszerezveCsinált egy quadro flipet hummerrel.
MegszerezveElérte a 200 km/h-t hummerrel.
MegszerezveRészt vett a 2.0 bevezető eventjén.
MegszerezveMedál az Adminoknak.
MegszerezveA 2010-es foci VB-s játék nyerteseinek medálja.
Programozó: Badics Alex
Modellek: Almády Balázs, Végh Gyula, Falvai Olivér, Sady István, Farkas Zoltán, Háda Ádám
További köszönet a játékosoknak, akik ötletekkel, javaslatokkal, teszteléssel segítették a fejlesztést.
Programozó: Nagy Marcell
Design: Falvai Olivér
Olasz nyelvre fordította: Kovács Vincent